اس ام اس دل شکستگی-34

الونک , جملات عاشقانه , جملات دلشکسته , جملات بزرگان , جملات غمگین , پیام , جوک ,دوستفا , ایما , شوک , آلونک , شیر , ناب , فیلم هندی , موزیک ,اهنگ ,

دسته بندی ها
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 39
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 306
  • بازدید دیروز : 9
  • ورودی امروز گوگل : 31
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • آي پي امروز : 102
  • آي پي ديروز : 3
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 25351
  • بازدید کلی : 90164
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.146.37.35
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    V
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی
    عکس دختران ایرانی کلیک کن V HTTP/1.1 200 OK Server: nginx Date: Mon, 03 Mar 2014 07:27:33 GMT Content-Type: text/html Transfer-Encoding: chunked Connection: keep-alive X-Powered-By: PHP/5.3.28-1~dotdeb.0 X-Cache-Debug: / Content-Encoding: gzip
    برای مشاهده ی افراد بیشتر رفرش نمایید


    تبلیغات
    <-Text2->

    اس ام اس دل شکستگی-34

     

    http://softwarenew.loxblog.com/

    قول بده منو تو خاطراتت جا نذاری / زیر قولت نزنی ، نری منو تنها نذاری


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    تو که تنها نمی مونی من تنها رو دعا کن / خاطراتم رو نگه دار اما دستامو رها کن 


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    وقتی اشكهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی كه چگونه می گریم 


     تو دلم را با بی كسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    دلتنگ دلتنگیهایم،دلتنگتم


    میشه تو اوج تنهاییهام با شما درد دل کنم؟


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    تو تو عشق من ، امید من بودی / تو میراثی از دل تنگم بودی 


    تو رفتی و من ماندم و تنهایی / تو دفتر خاطرات قشنگم بودی 


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    تنهایی آدم ها به عمق دریاست ، ولی پر کردنش با یک لیوان محبت کافیه 


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    رفتی و ندیدی که چه محشر کردم


    با اشک تمام کوچه را تر کردم


    وقتی که شکست بغض تنهایی من


    وابستگی ام را به تو باور کردم


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    می خوام به سردی شب هام بخندم / می خوام به پوچی فردام بخندم 


     وقتی می بینمت با دیگرونی / تو اوج گریه هام می خوام بخندم 


     می خوام داد برنم تنهای تنهام / می خوام وقتی میگم تنهام بخندم 


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    عشق را با تو تجربه کردم ، امید به زندگی را در تو آموختم ، محبت را در قلب تو یافتم 


     ای شاپرک شب های تنهاییم ، با هر تپش قلبم می گویم دوستت دارم ، چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست 


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    اگر عشقم حقیره


    اگه جسمم کویره


    اگه خالیه دستام


    اگه همیشه تنهام


    برای تو عاشق ترین عاشق دنیام


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    سفر همیشه قصه ی رفتن و دل تنگیه / به من نگو جدایی هم قسمتی از زندگیه 


    همیشه یک نفر میره آدمو تنها می ذاره / میره یه دنیا خاطره پشت سرش جا می ذاره 


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    منم تنهاترین تنهای تنها / اسمتو می نویسم روی شن ها 


     باد میاد اسمتو پاک میکنه / کارم شده در این صحرای غمها 


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    شبی از‎ ‎پشت یک تنهایی نمناک و بارانی، تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم


     تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم


    تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنها ترین باشی


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم / خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم / و بی تو لحظه ای حتی دلم طالق نمی آرد / و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد / چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟ / چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟ / خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی / خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی / خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم / خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    خداوندا تو تنهای منم تنهای تنها ، تو یکتایی و بی همتا ولی من 


    نه یکتایم نه بی همتا ، فقط تنهای تنهایم و محتاج نگاه تو 


     


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


     


    من اگر تنها ترین تنها که باشم باز هم خدا هست


    خدا جانشین همه نداشته ای من است


    دکتر شریعتی






     


    عکس دختران ایرانی کلیک کن

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    نویسندگان
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جوره و آدرس softwarenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    nafas7628 - - 1394/12/14/softwaren
    گیسو -
    پاسخ:خخخخخخ - 1394/6/28/softwaren
    نگارییییی - من دوستامو میخام - 1394/2/28
    نگارییییی -
    پاسخ:ناراحت نباش - 1394/2/24
    raha - خعلیییییییی باحال بود
    پاسخ:خخخخ اره - 1393/12/23/softwaren
    زندگیت - پاسخ:ههههه - 1393/11/11
    هلنا -

    زیباترین دختر دنیا را در لینک زیر ببینید
    آپم به من سر بزن

    - 1393/10/8
    امین - - 1393/2/16
    ✿·٠•●♥نرگس♥●•٠·✿ - سلاملکم

    فرشاد خان وب خوفی داری ما لینکتون کردیم

    دوست داشتی بلینک
    پاسخ:لینک شدی نرگسی - 1393/2/11
    خ - عالی بود - 1392/11/14
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان